Watermolen 10 Maastricht

Online bieden
Via BOG Auctions

Doe een bod

Het uitbrengen van een bod is nog mogelijk tot woensdag 6 november 2019 om 23:59.

een perceel grond met het daarop gelegen bedrijfspand, plaatselijk bekend Watermolen 10 te Maastricht, kadastraal bekend gemeente Maastricht, sectie P, nummer 5150, groot vijfentwintig are en vierendertig centiare, welk perceel is belast met een zakelijk recht als bedoeld in artikel 5 lid 3 onder b van de Belemmeringenwet privaatrecht ten behoeve van de gemeente Maastricht.

Volgens verkregen informatie is het te veilen object als volgt verhuurd:
- aan DHL (ten behoeve van een DHL ServicePoint) t/m 31 mei 2023 (+5 jaar optie), huidige huurprijs ca € 1.500 per maand;
- aan Talent (ten behoeve van Catering Talentino) t/m 30 september 2020 (+5 jaar optie), huidige huurprijs ca € 3.250 per maand;

De verkoper heeft geen bevestiging van de huurder of verhuurder ontvangen dat deze informatie juist en/of volledig is.

Volgens verkregen informatie is het te veilen object daarnaast in gebruik bij Food van Sint Fiet B.V. Voor zover de verkoper bekend betaalt Food van Sint Fiet B.V. geen vergoeding voor het gebruik ondanks dat de verkoper met Food van Sint Fiet B.V. heeft besproken dat een huurprijs van ca € 1.000 per maand betaald moet worden voor het gebruik.

De Verkoper laat de eventueel bestaande bevoegdheid om de genoemde en eventuele andere bestaande huurovereenkomsten te vernietigen met een beroep op het huurbeding over aan de koper, zonder dat de verkoper er voor instaat het bestaan van deze bevoegdheid.

Voor zover een bestaande huurovereenkomst niet vernietigd kan worden met een beroep op het huurbeding, aanvaardt de Koper het Registergoed onder gestanddoening van de betreffende huurovereenkomsten en wordt een huurtermijn, die betrekking heeft op de betaalperiode van de huurovereenkomst waarin de juridische levering aan de veilingkoper valt, niet tussen de verkoper en de koper verrekend, ook niet als de verkoper de betreffende huurtermijn zou hebben ontvangen.

Soort object Bedrijfsruimte
Bezichtiging Niet mogelijk

Vastgoedveilingen in de buurt

BOG Auctions

Inzet donderdag 21 november 2019 vanaf 10:30
Afslag donderdag 21 november 2019 vanaf 10:45

Online bieden via externe website

Verkoop Executieveiling
Inzetpremie Conform de algemene voorwaarden

Van der Stap Notarissen - Rotterdam

Millenniumtoren, 14e verdieping
3012 CN Rotterdam

Telefoonnummer 088 - 188 00 00 Faxnummer 088 - 188 00 01

mr. M.R.H. Krans

Telefoonnummer 088-188 00 00

Op deze veiling zijn de algemene voorwaarden AVVI 2015 van toepassing.

U kunt voorafgaand aan de veiling een schriftelijk bod uitbrengen aan de behandelende notaris. Vul onderstaand formulier in om een printbare pdf te genereren. Uw gegevens worden niet door ons geregistreerd.

Biedingsformulier

Ondergetekende
Aanhef *
Naam *
Voornamen *
Geboortedatum *
Geboorteplaats *
Adres *
Postcode *
Woonplaats *
Telefoon *

biedt, onvoorwaardelijk, zonder voorbehoud, conform de terzake van toepassing verklaarde algemene voorwaarden en bijzondere veilingvoorwaarden, voor

Watermolen 10, 6229 PM te Maastricht

Bod *
De bieder moet zich kunnen identificeren (geldig paspoort/rijbewijs) en een bewijs kunnen overleggen dat hij in staat is de koopprijs en de kosten te betalen.
Velden met een * zijn verplicht.

Verzending

Het biedingsformulier dient aan onderstaand notariskantoor te worden gericht, aangetekend, per fax, ingescand via mail of in persoon, uiterlijk tot 14 dagen vóór de voor de verkoop bepaalde dag.

Bijgevoegd dient te worden een kopie van een geldig identiteitsbewijs, bewijs van financiële gegoedheid en, indien u biedt namens een rechtspersoon, een recent handelsregisteruitreksel.

Van der Stap Notarissen - Rotterdam
t.a.v. mr. M.R.H. Krans